Ani pokles maloobchodních tržeb a očekávaná ekonomická recese výrazně nesrazily zájem o nákupní parky. Obsazenost středisek, kde každá prodejna má svůj vlastní vstup z otevřeného parkoviště, letos překročila 99 procent. To znamená, že takřka každý, který se v Česku postaví, je už při otevření zaplněný. Jen během dvou uplynulých pandemických let přitom vznikalo přes 70 tisíc metrů čtverečních nových ploch ročně – nejvíce od roku 2012. Letos a v dalších letech se má výstavba vrátit na dřívější úrovně kolem 50 tisíc metrů čtverečních za rok. Toto číslo by neměly ovlivnit ani ekonomické potíže obyvatel.

Článek již není odemčený!

Váš známý vám umožnil přečíst si článek zdarma, ale uplynula doba, po kterou je článek odemčený.

Pro neomezený přístup ke všem článkům na našem webu si můžete zakoupit předplatné za 40 Kč.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Chcete vědět, co se děje v české a světové ekonomice? Co si o aktuálních trendech myslí lidé z byznysu, majitelé firem a jejich šéfové? Každý týden v pátek vám naši top autoři přinášejí výběr toho nejlepšího a pohled z byznysové strany. Odebírejte Byznys newsletter.